Sybabys Benim bebeğim 4 aylık geçen hafta olmuştu. Doktoruna attım resim çekip. Öncelikle çay kompresi yapın geçmezse damla veririm demişti. 2 gün uyguladım hemen geçti. Annem de derki bebekler soğuğu gözlerinden de alır üşütmüştür haber veriyor gözlerinden diye. Dikkat edin bebişiniz cereyanda soğukta kalmasın