AlinaSaree Kızlar 2 ay 10 günlük bebeğim var ve kakasını 3- 4 günde bir yapıyor. Ama herhangi bir rahatsızlık falan söz konusu değil. Sormak istediğim kakasını çok sıvı bir şekilde yapıyor. Sizinkiler nasıl acaba. Kakası ishal gib sıvı.
ozlemmmalpkaan AlinaSaree bizimkide sıvı altını her actıgımda azıcık kaka buluyorum acaba bizimkide ishal mı ki sarı yapıyor ama
BeyzaN77 AlinaSaree benm hergun kaka yapıyor günde üç dört kez ..sarı renkte cvik Siz üç dört güne bir yapıyor dynce endişelendm bak smdi
AlinaSaree ozlemmmalpkaan benimki de sarı dediğim gibi 2 3 günde bir yapıyor ve yaptığı zaman üst baş diye bişey kalmıyor heryeri kaka oluyor. Boynuna kadar çıkıyor neredeyse. Kaç tane zıbın gitti çöpe.
AlinaSaree BeyzaN77 bu durum normal bebekten bebeğe farklı olabilir. Benim merak ettiğim cıvık olması normal mi
BeyzaN77 AlinaSaree normal kuzm cıvık olması ..ben doktora civikliguni sordgmda sadce süt emiyor tabi cıvık olcak demişti🤗