Esralparslan1 Güzel anneler merhaba 1 buçuk ay oldu doğum yapalı karnımda ki şişlik inmedi hala 6 aylık gibi karnım gören hamilemisin diye soruyor ne yapmam gerekiyor bu göbek ne zaman iner bilgilendirirseniz çok sevinirim ❤️🙏
Kucukhobby Esralparslan1 9 ay boyunca giderek büyüyen bi karnın bi anda yok olmasını bekleyemeyiz😁 o görenler boş yapmasınlar😂
Cansucihanasel Esralparslan1 beni doğurduğum zaman direk korse taktı hemşireler üç hafta onla yatıp kalktım öyle düzleşti karnım ama aklım çökmüştü korseyle çok canım yanmıştı
Esralparslan1 Kucukhobby ayy inş iner böyle kalacak diye çok korkuyorum kardeşim doğum yaptı Sezeryan 15 günde indi 🥲
Zeynepga Esralparslan1 bol bol büyük tuvalete çıkın inanın benim öyle indi 15. Gün inmişti bende 7 aylık gibiydim vallahi
Esralparslan1 Zeynepga yaaa kabızlık problemim var ondan mı kaldı acaba bekunis diye ilaç kullanıyorum tuvalete çıkarıyor ama sürekli içemem bağırsaklarıma zarar verir peki siz nasıl çıkıyordunz rahatca 🥲
Esralparslan1 Papatya2636 benim kabızlık problemim var belkide ondan inmedi peki nasıl çıkabilirim sık sık büyük tuvalete bekunis diye ilaç kullanıyorum onunla çıkabiliyorum ama sürekli kullanamam bağırskalarıma zarar verir 🥲🥹😢🥲
Esralparslan1 Papatya2636 denerim çok teşekkür ederim kalmaz dimi gören hamilemisin diye soruyor karnım 5 6 aylık gibi 🥲
Zeynep1903 Esralparslan1 yanı tabıkı indi ama yinede var şişkinlik hisediyorum ve içimden o sesler gelmesi beni cok rahatsız ediyor sizlerde oluyomu acaba 🤦🏻♀️
Esralparslan1 Zeynep1903 benim baya var inş iner az kaldıysa sıkıntı yapmayın kendinize zamanla daha çok inecektir benim karnım hala 6 aylık gibi 1.60 boyum 75 le doğuma girdim şuan 60 kiloyum bi 10 kilo fazlam var bir türlü düşemedim
Esralparslan1 Cansucihanasel bende taktım ama çok değil şimdi tekrardan taksam acaba faydasını görürmüyüm çok geç kalmışmıyım 🥲
kucuk-kuzu Esralparslan1 Ben de korse takmıştım zaten hemen takamadım 20 gün falan sonra başlamıştı takmaya dikiş ağrılarım biraz geçince