Miniminnakbebe Aydan sonra bebekler çok büyüyor mu rahat kullanılır mı yoksa başka tarz simitlere mi bakmalıyım? Tatil tecrübesi olanlar??
Esenburhan123 Miniminnakbebe tatil tecrübesi değil ama benim oğlum cok hareketli 6 aylıkken spaya götürdük boyun simidinin hava yerini açmıştı ben daha Farklı bir şey bakıyorum şuan
theAna Miniminnakbebe geçen sene oğlum 7-8 aylıktı denize girdiğinde, gölgelikli olanlardan almıştım ben çok rahat oldu oturduğu için.
Gzdzeynep Miniminnakbebe oturulan simitlerden alın. kızım 10 aylıkken onlardan kullanmaya başladık. iki yaş civarı kolluk kullanmaya geçtik bu sene yine kolluk kullanıyoruz
Miniminnakbebe Esenburhan123 yapmayın ya ahshah benimki de küvetinde bile deliriyor koşmaya çalışıyor yıkarken bu dediğiniz beni üzdü😂
Esenburhan123 Miniminnakbebe yukardan korunaklı oturaklı simitler var ben onlardan bakıcam kolları dışarıda oluyor daha iyi olur diye düşünüyorum basında semsiye gibi bri şey olıtor
GozdeSimay Bende o şekilde başlamıştım ama kızım hiç takmadı kolluk takıyordum bu yaz kolluksuz yüzmeye basladi
sademinannesi Miniminnakbebe o boyun simitleri bebekleri çok daraltıyor benim kızım onu çıkartmaya çalışıyor sürekli o yüzden oturulan simit tarzı şeyler var onlar daha mantıklı