Waffle canım hiç üzülme ben neler çektik 1.5 aylıkken 1 ay i gecik meme reddi yaşadım cokk zordu o kadar araştırdım ki sonunda sütten kesilecek sanırım dedim. Müzik dinletip emzirdim gözlerini kapatıp emzirdim banyoda emzirdim bir baktım yavaştan döndü . Şuan 6m5 aylık şimdide memeden ayrılmaz dk başı emer :) çok şükür , kendini bunaltmamani tavsiye ederim ben bu yüzden çok zorlanmstm halbuki sakin kalsam da gecerms