Kızım 2 ay 15 günlük bugün sabahtan beri memeyi görünce basıyor çığlığı anlamadim gitti. Galiba meme reddi yaşıyoruz 😢Nolur tecrübeli anneler bu süreç geçici mi? ne yapmam lazım ? Nasıl doyuracagim? MEME reddinde memeyi tamamen unutur mu yoksa geçici mi çok kotuyum meğer ne büyük nimetmis emzirmek 😭😭