Aliyeylmz27 oğlum 19 aylik sabah 7 8 de uyanır evde illaki atıştırmalık yaparım ki uyandığı gibi yemek ister onu yer sonra kahvaltı eder 11 de falan 12 buçukta falan yine pankek ya da bulgur cipsi alıyorum onu yer meyve evde ne varsa ne isterse onu yer akşam yemeğine kadar elinde sürekli bir şey olur salatalık, kuru üzüm, gibi seyler dışarıda olursak simit yer akşam yemeğini yer gece yine atıştırmalık meyvesini yer mama ya da anne sütü almıyor sadece ek gıda ile besleniyor sürekli bir şeyler elinde yer kısacası ☺️