Merhabalarr oglum 26 aylik henuz ne tuvalet egitimine baslayabildim ne de emzirmeyi birakabildim 🤷♀️ artık bir yerden baslamak istiyorum ama nasil baslasam bilemiyorum once tuvalet egitimine baslasam gece de emiyor ve sabaha kadar bezi dolu oluyor bu yuzden ilk emzirmeyi birakmam gerek diye dusunuyorum siz nasil yaptiniz nerden basladinizz fikir verirseniz sevinirimm 😬