Nida07 benim oğlumun da çok zor düştü daha doğrusu düşmedi ilaç sprey kullanma dediler bekledik yok düşmüyor, sonra eczaneden rio galiba adı kırmızı bişey aldık bide sprey onunla bi günde düştü. Eczaneci bi tentirdiyod bari süreydiniz diye kızdı. Önceden hep veriliyormuş ilaç düşsün diye artık verilmiyor