Elifcee95
Merhaba benim ilk oğlumda olmuştu ikincide olmadı . İlk de köydeydim annelerde baktık . polen , toz , hijyen daha düşük eski eşyalar rutubet gibi ( pis değil fakat kendi evim gibi yeni eşyalar yok ) sebeplerle oldu sanırım çoçuğun aylarca sivilcesi bitmedi birde sıcaktı hava Mersin .
oğlum 4 aylık ve tek tük oldu geçti . Kendi evimde baktım çünkü .
Yeni doğanın dünyaya alışmasında karşılaştığı toz polen hijyen gibi sebeplerle oluşmuş olabilir
Nazar dan olabiliyor
Sıcaktan olmuş olabilir
İlk oğlumda krem yaZmıştı Dr işe yaradı azda olsa azalttı