Eğer çok uyuyup emmek icin uyanmıyorsa normal değil benim oğlumda sürekli uyuyordu açlıktan dolayı kan şekeri düşüyormuş o yüzden uyuyormuş ve sarilıgı yükseldi doktor mama verin demisti aç kalmamasi icin sarılıği varsa ve sürekli uyuyorsa bi doktora götürün bence