Rainnnn bende 15 gündür yapıyodum ama saldım biraz. Cocuk pesinde kosarken bogazı tutmak zor oluyor. Baya ekmeği gln porsiyonları azaltmıştım ama 3,4 gündür saldım. Aslında kilo fazlam yok ama göbegm var çirkin duruyor :( 54 killoyum göbeği sıkılaştırmak istiyprum. Karın egzersizi de yapıyprum ama acken zor oluyor :((