38 günlük bebegim var hep emmek istiyor emme refleksi de cok kuvvetli ama hangi emzik aldıysam öğürüyor 😩 en son avent ultra air aldim 3 4 saniye tuttu bıraktı 3 4 saniye tuttu öğürdü. Nasil alıştırdınız bebekleri neyapmaliyim ne zaman vermem alıştırmam dogru zaman sizde verdiğinizde öğürüyor muydu