Lavina Papatya2636 6 aya kadar uzuyabiliyor ama genelde 3 4 ayda azalıyor benimki 4 aylıkken azalmıştı kolik çok zor ya saniye bile geçmiyor resmen
Ozgemre Benim oğlan ağır kolikti hergün 18 saat uyumuyordu 3.aya girdik hafifledi sancılarımız biogaia ve sab siplex kullanıyoruz oda rahatlattı
Papatya2636 Lavina öyle gerçekten hergün mü kötü olur hergün 10 saat gaz sancısı var kakasını yapıyo ağızdan gazınınuapıyor tekrardan aynı başa sarıyor çok yıpratıyor
Lavina Papatya2636 bilirim oğlumdan çok çektim çünkü ömrümden ömür giti pek bi çaresi yok tek yapabilicek şey sabır ben her gün banyo ederdim masaj yapardım egzersiz yapardım yapmadığım hiç birşey kalmazdı ama yok ağlamaktan yorgun düşer öyle uyurdu