Sevgi1 2. Bebeğim şuan 1. Ye hiç bir hazır kavanoz maması kaşık maması almadım kendim yaptım ve çok şükür çok sağlıklı 2. Bbeğim 3,5 aylık ve onada almıcam kendim yapıcam kimseye tavsiye etmem çünkü sağlıklı değil katkı maddeli raf ömrü neden uzun sanıyorsunuz.. çocuk beslenmesinde ilk 2 yıl beyin gelişimi ve fiziksel gelişi için çok önemli zaten hayatları boyunca bir şekilde sağlıksız şeyler yiyecekler bari bu dönemde yemesinler