Oğlum 4ay 22 günlük atak haftası bitti görünüyor huyları da biraz düzeldi ama 3gündür asla emmiyor meme verdiğim an kıyamet kopuyor çok zor sakinleşiyor. Diş çıkarmaya da başladı ondan mı bilmiyorum. Böyle olup düzelen var mıdır üzülüyorum sağıyorum ama sütüm de azaldı