Bebeğim tam 12 aylık haftaya işimle ilgili bir eğitim var 3 gün başka şehirde olacağım normalde emiyor ama buzlukta sütleri var bu sürede onları vercekler ananesiyle babası yanında olcak zaten ama acaba emmeyi bırakır mı yada çok zorlanır mı tavsiyesi olan var mı