Minikimmm Canım bizde yeni hallettik sayılır bu konuyu . Ben hamileyim kızım 31 aylıktı ve benimle tuvalete falan geliyodu meraklıydı . Sürekli konuşuyoduk anlatıyodum zaten , bi gün sabah kalktık dedim bezin bitti artık tuvalete gidicez . İlk gün hep üstüne yaptı hatta ilk bi kaç gün çünkü tutmayı bilmiyodu 😂 sonra yavaş yavaş söylemeye başladı ki zaten surat ifadesinden de anlaşılıyodu . 1 hafta içinde söylemeye başladı . Bide ben gece gündüz aynı anda kestim . İlk 3 gece altına yaptı ve ben külotta giydirmedim bi yerde okumuştum külotu bez zannedebiliyolarmış o yüzden giydirmedim . Zamanla alıştı artık söylüyo yaklaşık 1 ay oldu . Umarım sizde kolay bi şekilde halledersiniz 😊