Kuzeysmommmmm Merhaba kızlar, Spesifik IgE sonuç <0,10 anlamı nedir bilen var mı? Alerji var mı yok mu?
Omom Kuzeysmommmmm yok görünüyor ama tahlilde yok çıktı diye kesinlikle alerjisi yok da denmiyor önemli olan belirtileri
Kuzeysmommmmm Omom yüzündeki sivilce gibi benekler ve bazen mukuslu kakası için yaptırmak istemiştim 🤷🏻♀️