1 yaşında bebeğim. 5. Ayından beri ek gıdaya geçme deneyimlerimiz olumsuz sonuçlanıyor. Assslaaa bir şey yemiyor, her şeyi tükürüyor gece gündüz meme. Sütüm ona aşırı yarıyor, 15.7 kg şu an sağlıklı bir bebek Allaha şükür. Ama sütümdeki aşırı karbonhidrat ve yağ durumundan çok kilo alıyor ve lif almadığı için 6. Ayından beri kabızlık yaşıyor. 2 kez makat çatlağı yaşadık iyileştirdik, şu anda da magnesie toz ile kakasını yapabiliyor ancak.. Yemek yemediği için sütten kesmeyi düşünüyorum. Hem daha fazla kilo almaması için hem de kabızlığa çözüm bulabilmek için. Benim durumumda olanlar var mı, süreci nasıl yönettiniz-yönetiyorsunuz? Şimdiden teşekkür ederim 🙏