Hilalk değeri 5 olması gerekiyormuş 9 çıkmış
Çok gecmıs olsun evet 5 olması gerekiyor bizim de doğumdan 2 saat sonra 18 çıkmıştı kızımı koklayamadan küveze aldılar 9 gün antibiyotik tedavisi aldı cok şükür iyilestı , üzmeyin kendısını sütünüz etkılenebilir ben malesef kendımı kahrettim bağıra bağıra ağladım 9 gün ve sütüm gelmedi ne kadar uğraşsam da , bize üzüldüğün için sütün gelmedi denildi de bence Allah nasip etmedi kızımın alacak nasibi yokmuş canı sağ olsun hıc umrumda degıl ama ben de istemsiz bir sekılde böyle söylemek istiyorum üzülmeyin diye 🥰 iyileşecek emin olun Allah yardımcısı olsun 🤲🏻