Ozlem35 canm ben 2 buçuk ay çektim artık kolik olmustu ama bu iki gaz damasımı ve surubu kullandım 1 ay içinde düzeldi keşke önceden başlasa dedim sabı günde 4 defa 7 damla Nursi’nin surubunu aynı şekilde verdim şurubu emzirmeden önce içir üstüne emzir