Sumeyye068 Kızlar oğlum 4 ay 13 günlük. Evet atak haftaları biliyorum ama uykuda ağlama da var. Bir yeri mi ağrıyor sadece biZde mi oluyor merak ediyorum. Zaten mızmızlanma uykuya direnme ağlama vardı. Bi de bir haftadır bu uykuda ağlama oldu ? Normal mi
LeMabelle Sumeyye068 Ay gün aynıyıx canım benm kızımda ağlıyor uykuda bazen çığlık çığlığa uyanıyor korkuyorum biryerimi ağrıor acaba diye🥺
Eylulllllll Sumeyye068 ben de dün bunun tam tersi olarak gülüyor diye post açmıştım 😀4 ay 6 günlüğüz 🥰
Sumeyye068 Eylulllllll inanın bu ayda bizimki de kahkaha atmaya başladı özellikle akşam yatmadan önce oynarken . Kahkaha atması da çok tatlı . Ama uykuda ağlama da başladı bizde