Gunes05 Bebeğimin sarılıgı bir türlü düzelmiyor. 17 gunluk sarılıgı 10.9 ve sürekli doktora gidiyoruz. 5 günlükken 16 cıktı ve hastanede ışık tedavisi aldı. Şimdi 10.9da kaldı ne iniyor ne cıkıyor. Sürekli emziriyorum. Başka ne yapabilirim? Hastaneye uzakta oturuyoruz sürekli git gel ve sürekli kan ver. Gerçekten cok yorulduk.
Arasbaby Gunes05 ben şekerli su verdım bır cay bardagı kaynamıs suya nöbet şekeri attm aktarda var boyutuda küp şeker kadar ılınınca oğluma gun ıcınde 3 kez 3 cay kasıgı d vıtamını damlatır gıbı verdm dusurdun degerını
AycaSahin Gunes05 canım ben emzirdikten sonra sabah öğlen akşam 1çay kaşığı su verdim bide gece lamba hrp açık ışık altında yatırdım şuan 13günlük bitti hemen hemen sarılığı😊
Alican Gunes05 canim akşamları ışığı kapatmadan yatın faydasını çok göreceksin inşaAllah ben öyle yapıyorum benim bebegıö 25 günlük oldu doğduğu günden beri ışığın altında yatırıyorum geceleri 40.liği çıkıncaya kadar öyle yapmaya devam edecez inşaAllah doktorda bana ışığın altında yatır demişti bide yüzüne karşı sürekli sarılıktan söz etmeyin andıkça çağırmış olursunuz
RuzgarEdisMom Gunes05 31 günlük olduk hala gecmedi bi zarari yok anne sütü uzayan sarılikmıs düsmeye başladı ama ten rengi icin 2 ayı bulur dedi dr normale dönmesi icin ama kan uyusmazlıgı varsa ona dikkat edilmesi gerekiyor sanırım bize özellikle sormustular o yüzden de cabuk gecmiyor
Mrvymnrst899019 Benimde 10 günlük oğlum var 5 günlükken sarılık var die doktora gittik 11.1 çıktı geceleri ve gündüzleri 45 dk aralıkla az az emzirdim beşiğini ışığın altına koydum 2 gün sonra gittiğimde 10 du sarılığı şuan gözlerinde bile sarılık kalmadı ben bu şekilde yaptım umarım en kısa zamanda sizinde geçer🙏🏻
Gunes05 Mrvymnrst899019 bizimde 10.9 doktor 10un altına düşmesi lazım diyor. Bugün hem kan hem idrar verdik. Sonuclar cıkmadı. Cihazla baktı. Cihaz 10.9 gösteriyor. Doktor ne iniyor ne cıkıyor dedi. Emmesi ve kilo alımı iyi
GoncAy Geçmeyince geçmiyor canım biz 47 günlük olduk hala var uzamış sarılıkmış bi sürü test yaptrdık zararsız çıktı doktor yapcak bişi yok korkmayın kendi kendine geçmesini bekleyin dedi
Kybele Kızım 55 günlük maalesef bizde de uzayan anne sütü sarılığı mevcut, kilo alımı vesaire iyi, doktor korkacak bi şey olmadığını söyledi 🤷🏼♀️
Gunes05 AycaSahin bende her gün su veriyorum. Sürekli emziriyorum kilo alımında iyi emmesi de iyi. Ama değer 10un altına düşmüyor.
Mrvymnrst899019 Gunes05 doktor 10 dedi 2 günde değeri düştüğü için endişelenmenize gerek yok dedi sonra dikkat ettim 2 gün daha gözlerimde bile kalmadı en son gözlerinden çıkae gidermiş zaten
Gunes05 Mrvymnrst899019 bugün yine doktora gittik. Cihazla baktı 10.5 dedi. Dünden önce kan vermiştik kanda 12 cıkmış. Gözlerinde ve yüzünde hala sarılık var. Doktor kan ve idrarında başka değerlerede baktı. Değerleri güzel dedi. Ama hala sarılık var. Emmesi ve kilo alımı iyi. Ne zaman düşecek bu sarılık bilmiyorum.