mislinabebek normalde sadece mama ile beslense bile 6 aya kadar su önerilmiyor, zararı olduğundan değil mide kapasitesi çok az ve bunu az da olsa su ile doldurmamak için. Yalnız havalar aşırı sıcak doktorumuz yaz olsaydı biraz ver derdim demişti ki bencede bu sıcaklarda 5-10 cc de olsa gün içerisinde verilmeli. Çünkü terleme çok oluyor bu da bebeklerin sıvı kaybetmesine sebep oluyor.