Hanımlar bebeğim 4 aylık. Sadece mama işe besleniyor. Herkes mutlaka su içir dedi hem mama ile beslendiği için hemde hava çok sıcak olduğu için evimiz 28 dereceyi buluyor. Bebeğime normalde günde 2 çay kaşığı su veriyordum. Ama bugun 10 cc su biberonu ile verdim çocuk kana kana içti. Su verip kötü bişey gelen varmı başına.