Asyaaduruu Bebegım 4 aylık nöbet geçirdiklerini söylediler ama tam net emın değiller tanıdığınız iyi işinin ehli çocuk nöroloji doktoru varmı acaba çok acil
Sedaabdullah Asyaaduruu havale nöbeti geçirdik bizde o sebeble gittik Şevket Yılmaz hastanesi arzu ekici kesinlikle
Nilist Prof Burak Tatlı. Türkiye de bu işin ehli bu adam. Benim kızımında nöroloğu kendisi. Çok geçmiş olsun.
Erguvn Nilist doktor hakkında Biraz bilgi verir misisniz. Uzaktan gitmeye değer mi yaklaşımı yöntemi nasıl.
Nilist Erguvn Yurt dışından, şehir dışından çok fazla hastası var. Dediğim gibi en iyisi kim derseniz Burak Tatlı. Bu benim yorumum değil. Tüm tahlillerinizide kendisinin klinliğinde yaptırabiliyorsunuz. Ücretide ona göre tabi.