Ben genelde her piknik sonrası gece veya sabahına rahatsızlaniyorum . Gece 3 gibi Baş donmesiyle uyandım hala geçmedi midem bulanıyor basım döndükçe sağ sola dönemiyorum . Ne zaman pikniğe bi yere gittigimizde veya bağ gittiğimiz de böyle oluyorum . Mangal kokusundan mi oluyor başka şeyden mi bilmiyorum. Sizin de oluyor mu ?
Hava mi çarpıyor acaba
Güneş var diye 6 gibi gittik serindi güzeldi Havada neden oluyor çözemedim .