Anneler merhaba ilk bebeğim olduğu için bu konuda biraz acemiyim havalar çok sıcak ama evimiz biraz serin
bebeğime kısa kollu giydirdiğim zaman kolları soğuk ve terli oluyor
ince mevsimlik uzun kollu giydirdiğimde ise ben rahat edemiyorum acaba sıcaklıyor mu diye
siz nasıl anlıyorsunuz ?