Lenaaa valla canım ben neler kullandım açılmadı iştahı şuan easyfishoil veriyorum dr ver dedi viador diye bir şurup verdi ama bizde işe yaramadı valla bir ara argivit kullandım o da işe yaramadı bir dr danış istersen canım bizim dr takviyeye gerek yok başka dedi kan değerleri iyi çıktı