Eliflina144 Dun geceden beri ateşi var burnu akıyor huzursuz babası evde deil hastane uzak evde iburamin zero ve pedifen var versem iyi gelirmi çok teşekkür ederim simdiden
Arc1993 Eliflina144 evet gelir doktorlar da onları veriyor ama ateşin altına ne sebep var bilinmesi lazım ona göre antibiyotik veriyorlar. Doktora götürmeyi ihmal etmeyin
Birfincankahvee Bence acil hastane ambulans falan çağır ates yukselse . Cunku ates hafif bişey değil . Özellikle halsizlik yapıyorsa . Benim oğlum kötü ateşlenmişti soguk kompres yaptılar . Acil hastalar arasındayfı