cnskc67 haticekubraerdem hiç korkma canım zorla emzir sen.huzursuz bebekler sürekli emmek ister ama gaz sancısı olduğunda benimki de yemiyo.bazen tam tersi sürekli emmek istiyo.mutlaka dene damla verme diyenler çok olmuştu bugün gittim doktora ver dedi
Harikamm haticekubraerdem fön makinası sesi rahatlatıyor ben ancak öyle susturuyorum hatta yarın tekrar doktora gideceğiz
Semrakrhn38 haticekubraerdem canim bnde ne yapsam aglardi bnmde bebegim kolik kundakla acil kolik sakinlestirici var youtubede onu ac hizli hizli salla bi dene bn oyle yapiyorm baddaniyeyle salliyoz fon sesi acikdi sabaha kadar sakinlesti birazda olsa sukur
Gksaksl haticekubraerdem Ben e bebekten kiraz çekirdekli patik ve kemer almıştım mikro dalga da ikisini de ısıtıp kullanıyordum. Bazen de kovaya sıcak su yapıp göbeğine kadar kovaya sokuyordum genelde bu daha iyi geliyordu. Masaj bacak hareketleri falan genel rutindi ztn ki siz de yapıyormuşsunuz ama faydası olmuyor diye yapmamazlık yapmayın devam edin. Sab simplex gaz giderici damla kullanıyordum eskisi gibi çok olmasada devam ediyorum faydasını çok gördüm. Kucağınıza aldığınızda ayaklarını karnına doğru çekin öyle tutun ve sessiz loş bir ortamda pış pışlayın zıplatarak. Umarım faydası olur🙏🏻
Yuksel33 Fön Makinesi açın biz de çok ağladığı zamanlarda açıyorduk çok şükür geçti 3 buçuk aylık suan da
Yesim34 haticekubraerdem benim bebegimde de gaz sorunu vardı bazı gunler surekli aglıyordu gaz damlası yazması için doktora gittim doktor bi krem yazdı makattan kucuk parmagınla bu kremi içeri vericeksin dedi doktor gozumun onunde yaptı hatta bebegim baya bi kakasını ve gazını cıkarttı cok gerekli olmadıgı zamanlar yapmıyorum ama huzursuz oldugu ıkınmaya calıştı zamanlar ya zeytinyagi yada makattan oo kremi içeri veriyorum hem gazını cıkarttıyor hem kakasını yapıyor biraz olsun rahatlatiyor
Yesim34 haticekubraerdem fazla ileri sokmadan parmagını zeytinyagı sürüp makatına dairesel harektler yapabilirsin ve oo tam ıkınmaya başladıgı zamanda bacaklarını kırıp karnına dogru bastır ıkınmasını kolaylaştırmış olursun daha rahat cıkarttabilir bu sekilde
Hazeralisa Bizim de kolik, her emzirmeden 20dk sonra bi havluyu ütüleyip karnına koy masaj yap, biogai gaz damlası iyi. Ama hiç bi şey kesin sonuç değilmiş 3 4 ay çekicek bebişlerimiz 😑
Asu_akkaya1 haticekubraerdem rezene cok zararlı icinde tabsiye edilmeyen ilaclae car onun arastrabilirsnz kimisi süt ypyr dye icyr kimisi vazı olmsn diye ama bunlar yanls sadece 6 ay anne sütü cünki 6 aydan önce cocuk bagrsaklri baska yiğeceye çsck durumda olmz