Merhaba bende 3 ay kontrolüne gittiğim de aynı sonuç ile karşılaştım sonra takviye mamaya başladım 4 aylık oldu yarın tekrar kontrolü var. Ama doktor duzenli beslemeye çalışın dedi bebek ne zaman isterse emziriyorum ama mama takviyesini düzenli ayarla birde bebek bezlerini takip et sıvı alımını günde 6 7 kere islatmasi lazım eğer bez sayısı bu şekildeyse sorun yoktur