Merhaba güzel anneler,
Bebeğim 49 günlük, aşırı gaz sorunu var. Gözünden uyku akmasına rağmen uyuyamıyor. Kayınvalidem ve görümcem bu kremle şaştılar, sürünce tüm gaz problemi geçiyormuş. Bitkiselmiş. Her kreme güven olmuyor. Doktorumuza sordum kullanmayın dedi, sebebini söylemedi. Eşim de annesi ve ablası ısrar ediyor diye alacak. Kullanan ya da fikri olan var mı acaba?