Azrammmmmm geçenlerde bu baslıgı açtım ama hava 2 günde cok ısındı. Artık evde kolsuz zıbınla tutuyorum bebeğim 2 aylık. Uyurken geceleri altına pijama giydiriyorum üstüne de ince battaniye örtüyorum. Hava çok sıcak cidden. Bugün hastaneye götürdüm mesela, tişört ve şort giydirdim, çorap giydirmiştim ama çok sıcaktı geri çıkardım.