eminepekkan Merhaba hanımlar yenidoğan bebeklerde hangi damlayı veya damlaları kullanıyorsunuz? Sağlık ocağında Devit3 verdiler ama içeriği temiz değil duydum, önerileriniz var mı? Çok teşekkür ediyorum şimdiden 🤗
Sunshinemom eminepekkan biz pedia-d kullanıyoruz. Ocean markasınıda çok kullanılıyor. Doktorunuza danışıp damla değiştirebilirsiniz içinize sinmiyorsa ☺️
amansallagitsin eminepekkan oncelikle saglik ocagindaki vitamin ve kan ilacini asla kullanmayin derim temiz degil ben vitamin olarak valens d3 kullaniyorum 4cu aydada kan ilaci vercekler oda bestiron kullaniyorum memnunum