amansallagitsin Muttii gecer ole pat die gecmiyor 😁😁 7 ay oldu nerdeyse hala hafif koyuluk var gecer zamanla daha yenisin daha organlarin bile duzene girmedi hormonlarin vs en az 1 senede vucut kendine gelir derler
tugbac Muttii benim de kapkaraydı. O renk sonrasında deriye dönüştü, banyoda lifledim çıktı hepsi. Ama ince çizgi hala duruyor. Karartısı geçti ya ona şükür..
Feyzosumunannesi Muttii ahh ne guzel ben dogum yapalı 16 gun oldu 76 ıle doguma grdım sımdı 72 kıloyum 60 ile hamıle kalmıstım nasıl verıcem bilmiyorum