Bbilgilii Zumra58 40 gün mama verdim sonra doktorumun tavsiyesiyle mamayı bıraktım sadece anne sütü ama geçmedi hala nerdeyse 4 aylık olacağız. Sizin ne kadarlık
Tazeanne0134 Zumra58 ay duydum ben bu anne sütü sarılığı olayını ne yapmak lazım ben kızımda 11 günlük ve sarılığı var öyle bişe olur mu acaba nasıl anlaşılır anne sütü sarılığı
Sunshinemom Zumra58 eğer süt azsa mama vereblrsinşz eğer sütünüz yetiyorsa gerek yok. Kasmayın normal bi şeklde beslemeye devam edin 2.5-3 ayda bitiyor anne sütü sarılığı
Ynianne 2,5 ay sonunda geçti. Bir sürü test yaptırdık temiz çıktı anme sütü sarılığı olduğunu öğrendik en son. Mama vermedik anne sütü devam belli bir süre sonda kendiliğinden geçecek
Ygzpri Ynianne teste nelere baktılar acaba bizde kan verdik uzamış sarılığı var t4 değeri düşük cıktı böyle bir şey geldimi başınıza
GizemYe Zumra58 hangi değerden çıkıyor peki bir bilginiz var mı? Bizde de uzamış sarılık var ama kan uyuşmazlığından mı anne sütünden mi bilemiyorum tahlilde hangi değere bakarız acaba
Tazeanne0134 Zumra58 anladım bize yaptılar ama anne sütü sarılığı demediler başka bişe ise kızımın sarılığı ilerlemesi yavaşlamış saat başı emzir dedi dr bakalım
Urazz Bizde de anne sütü sarılıgı vardı 2.5 ay gibi gecti .doktorum asla mama verme dedi anne sütüne devam dedi vücud öyle atıcak dedi .Öyle de oldu 2.5 aylıkken gecti
Ygzpri Tazeanne0134 hangi sonuçlara baktılar bizdede uzamış sarılk var ama t4 değeri düşük cıktı sarılıktan olabilir mi yaptırdınız mı siz
Tazeanne0134 Ygzpri canım en son yaptırdığımızda ciltte 14.8 kanda 15.8 çıkmıştı sonra 5 gün falan sonra tekrar yaptırdık 14 çıkmıştı yanlış değilsem çarşamba günü yeniden gidecem ve tekrar hem ciltten hem de kandan bakacaklar bakalım kaç çıkacak ama bol bol emzir benim kızımın baya baya azaldı belkide hiç yok artık inşallah sizde öyle olursunuz canım
Ynianne Ygzpri tiroid kan uyuşmazlığı ve ciğerlere bakılmıştı hatırladığım kadarıyla bunlarda temiz çıkmıştı
Metearasmom Zumra58 ben bembeyazım babası da kumral bebegim dogdugunda beyazdı sonra sarardı hatta esmerleşti bildigin annem bilr bu melez olcak diyodu bende elleri vucudu bembeyaz diyodum israrla cikolatam diyolardi😅 3 aydan sonra beyazladı. Şuan 4aylık annesinden de beyaz oğlum bende cok arastirirdim gercekten dedikleri gibi oluyormus 😅😅