Devramber Hanımlar oğlum 2-3 gündür çok az çiş yapıyor normalde bezini bir saat geç alsam üstünü ıslatan bez şimdilerde neredeyse kuru. Anne sütü alıyor su veriyorum meyve veriyorum çok terliyor ondan mı acaba? Bildikleriniz ya da yorumlarınız neler?