Kizlar oglum 14 aylik cumartesi gunu sabah basladi huzursuz du biraz da sicakti baktim hafif yuksek dis cikarma surecindeydi azi disleri patliyor gibi gorunuyordu o gun baya salasi akti cok uyumak istedi kucak istedi huzursuzdu. Gece iyi uyusun diye fitil verdim . Ama etesi gun yani dun atesi cok yukseldi ben kolaynan agri kesici veren bir degilim ilacada karisiyim gerekmedikce ama. Ögleye dogru artik yapamadik yarim fitil vari veriyim dedim oda iyi gelfi gibi. Daha sinra bunjn disten kaynakli olmadini anladim bukdr olanaz diye diktora gittik bakti etti kan sa aldi kan iyi cikti tek su icsin vicudunda su eksik dedi. Sinirda yani .. su icmeden surekli agri kesici ates dusuruucu sakin verme bibreklerine zarar verir dedi.. ords verdikleri agri kesiciyle gece ye kdr cok iyidi yani 7-8 saat biyunca. Yine huzursuzlasti vicudu sicakti dusha soktuk ilik kendine geldi . Sabah ta baya su icirince ve dusuremeyince atesi verdim.
Uc gundur atesle bogusuyor yavrum sadege uyuyarak geciriyor gunu cok korkuyom niye böyle ? Normalmi. Cima gunu ruzgarliydi ustude incydi in cik yaptik eve oyzdn hastalandi iyom ama bogazinda kizariklik var ne okusuruyor ne kulaginda var. Cis alcaklardi test icin ama yapmadi hastaneye slamadilar su icmedi icin.
3 ay oncesinden baktierel enfeksion geciriyor diye 15 gun antibiotik kullandik baxsginda bi yara cikti diye ordada ates ne vardi ama buldr siddetli degildi hani gelip gidyiordu atesi sureklide uyumuordu ve crpsi yuksekti