annems benim kızım da 17 aylık ben de 2 aylık hamileyim. Kadın doğumcumuz rahimdeki bir takim yapıların 4. Aydan sonra oluştuğu için kendilerinin emzirmeyi kesmeyi önerdiklerini , çocuk doktorlarının ise sonuna kadar devam etmekte sakınca olmadığını söyleyeceğini söyledi. Ben de önerisine uymayı düşünüyorum. Kızım 20 aylıkken kesmeyi planlıyorum. Benim kızım da emerek uyuyor bu arada . Ara ara onu bırakıp başka yollarla uyutmaya alıştırmaya çalışıyorum şu aralar. Bir de öğlen emmesini kestim