Kızlar ilk kızımda da ilk zamanlar 3 saatte bir uyandırıp emzirdim suan ikinci kızım 5 günlük kontrole geldik doktor diyor uyuyan çocuğu uyandırma uyusun uyanınca 1 saat boyunca emzir ilk defa duydum şahsen hep sarılık olmasın diye uyandırılır diye biliyordum sizede böyle diyen doktor oldu mu acaba