sabirsizbebek15 Kızım 13 günlük pişiği var ıslak mendili ışık suda yıkayıp siliyorum. Desitin krem kantoron yağı hametan krem bunları kullandım geçmiyor. Temizleme öendili kullansam daha mı iyi olur. Pişiği ne geçiirir tavsiyelerinizi alabilir miyim
Caglaa sabirsizbebek15 cnm islak mendili yikasanda kaliyo illa bence kullanma hiç. Ben bebek pamuguyla siliyorum hep. Turkiyede varmi bilmiyorum ama popolarni temizlemek icin kremler oluyor onlardan kullanıyorum. 7 ay 8 günlük sadece bikere pisik oldu oda pisik sayilmaz azıcık kızarmıştı kakasi birazck beklemsti oyuzden onun disinda hic pisik olmadi. Bence islak mendili bırak. Bide zeytinyagi sur pisik gecene kdr iyi geliyomus burda okumuştum
Ayc_120619 sabirsizbebek15 bende bikaçgün ıslak mendili kullandım ama okadar hassaslar ki şimdi pamuğa geçtim ama sudocream bizede çok iyi geldi tek seferde geçirdi
mama sabirsizbebek15 bebeğim beş buçuk aylık hiç ıslak mendil kullanmadım diyebilirim. Bir iki kere kullandım yıkayarak anında pişik yaptı. Ben doğduğundan beri temizleme pamuğu kullanıyorum
Talya-merve Canım benim bebeğim de 18 günlük bi kere pişik oldu sudocrem kullandım geçirdi hemen ben çok memnunumm
Sewqide Sudokrem var baya iyi pisik konusunda onu deneyebilirsiniz birde bol bol havalandirmak hava aldirinca hem bebis rahatlar hem iyilesmesi hizlanir cok sık bez degistirin nokta kadar yapsa degistirin bence bunlar faydali olur ins
IrmakDuygu sabirsizbebek15 şöyle söyleyim 13 aydır eve ıslak mendil almadım dışarı da da olsa mutlaka baby me temizleme pamuğu kullandım hiç pişik yaşamadık. Tavsiyem bundan sonra pamuk kullanın😊 pişik için hametan onarıcı bi ürün hemde içeriği temiz bol bol yıkayın ve havalandırın popişi açık kalsın
Rbia sabirsizbebek15 canım ıslak mendil kullanma bence ne kadar yıkasanda kalıyodur ben hep pamuk kullandım ve hametan krem hiç pişik olmadı bebeğim kremi eczacı önerdi kararsızdım hangi kremi alsam hangisi daha iyi diye siz bile kullanabilirsiniz herşeye iyi geliyo internetten araştır bazen sıcaktan bebeğim isilik oluyo kremi sürer sürmez kızarıklık gidiyor ve fiyatı da çok uygun
sabirsizbebek15 Rbia bende kullanıyorum hametan krem. Az önce Hindistan cevizi yağı kullandım birazda acık bıraktım inşalkah işe yarar ya. Kuzum kuvözde kalırken idrar kültürü için bir şey yapıştırmışlardı çok kötü olmuş o yüzden 😢😢