Guernica Gidişat iyi gözükmüyor zararıniz var mı? Gelecek için %90 baticak gözüyle bakılıyor çoğu analizcinin yorumu o yönde sizler ne düşünüyorsunuz bu konu hakkında 🥲
Ebruli101 Guernica astrolog cavidan var Instagram’da altın tahminleri falan tutuyor Haziran 15-16 dedi ama bir umut bekliyoruz
Snowglobe Guernica çok kötü gerçekten. Bide öyle Bi tepeden aldık ki. Elimiz de kaldı bi 5 6 aydır durum vahim
lux33 Guernica ay ben bileziklerimi bozdurdum girdim kâr aldım 10 bin kadar bayadir da bekletti hâlâ da bekliyz ama yatırım sonuçta buda
Guernica Ebruli101 yükselmesi için mi o tarihleri verdi ben pek inanmıyorum ama insAllah dogrudur senin zarar var mı
Guernica lux33 yatırım değil aslında çok büyük risk altın bozdurup böle birşeye girmek altın kadr güzel bir yatırım aracı var mı ? Senin yatırım dediğin para bir günde sıfır olur çok tehlikeli
lux33 Guernica altın bana 1 senede 5 bin vermiş kâr olarak doge de 1 günde kazandım ben elon Musk bile yatırım yapmisken ben önemsiz kalırım,😂