Beybisibeybisi çok çok iyi anlıyorum, ben 2 çocuğumda da destek aldığım halde aynı yetersizliği yaşadım. Senle alakası yok, dünyaya yeni gelmiş ve alışmaya çalışan bir bebek var. Ağlaması çok normal, senin kokuna ve sıcaklığına ihtiyacı var. Oğlumu emzirirken ilk 3 ay nerdeyse odadan çıkmadım memede yatıp memede kalkıyordu, hala da memeye çok düşkün. Tavsiyem o emerken sen kendini oyalayacak iyi hissettirecek şeyler yap. Ben telefondan dizi izliyordum mesela:) Evet işler güçler, yemek kalıyor ama yapacak bir şey yok, bir süre sonra düzene giriyor