Merhaba kızlar 25 günlük bebeğim var ben kucağıma alınca asla durmuyor sürekli aglıyor bu zamana kadar annem yanımdaydı gitti bebek ağlayınca bende telaş yapıyorum ne yapacağımı şaşırıyorum annemde ağlamıyordu kafayı yemek üzereyim varmı bi fikriniz benim gibi olan varmı