İyi günler canım bende aptamil alerjik mama kullanıyorum.Çocuk doktorumuz yazdı bizde teşhisi koymuştu .Hatta denemek için üç tane alerjik mama verdi ücretsiz benim bebeğim aptamili yedi sonra rapor çıkardı 10 kutu veriyor lar aydan aya bir kere rapor çıkarıyorlar bir sene gidiyor .Aydan aya eczaneden alıyorsun ama her ay mama bir haftada önceden eczaneye arayıp tarihinden hazır etmelerini getirmelerini söylüyorum cünkü bazen getirmeleri bulmaları 3 gün sürüyor 😊