Merhaba yeni anne olduğum için tecrübesizim. Kışın kat kat giydiriyorduk evet ama şimdi havalar ısındı kısa kollu body giydiriyorum içine ekstra atlet body giydirmeme gerek var mı bu havalarda? Çok terliyor gibi geliyor sırtı sık sık değiştiriyorum acaba iki kat olduğu için olabilir mi? Hava 25-30 derece arası oluyor tek kat body yeterli mi 2.5 aylık bebek için