sevda49 arkadaslar bebegimin sag kulak kepcesi yok kapali kulagi aranizda boyle sorunla karsilasan oldumu olduysa ne yaptiniz ameliyat gecirdimi bebeginiz
Sakura-chan sevda49 geç sayılmaz sanırım kulağını güzelce kıvır bandana tak yavaş yavaş allahın izniyle oluşur
sevda49 Sakura-chan ama kikirdak yok bizde ve kapali kulagi cok minik bir delik var yani dogdugundan beri ayni duruyor hic gelidme olmadi
Sakura-chan Sseval annem benim kulaklarımı o şekilde düzeltmiş doğduğumda dene bence bişey kaybetmezsin. Kulak kepçesi sesi toplayıp iç kulağa aktarır işlevi var
Sseval sevda49 benim kızımın kulağı gelişmemiş doğmuştu sonradan kıkırdaklaştı bi hafta içinde, oğlumda katlanmış doğdu🤣 kepçe biri biraz eğil birisi bende bandana düzeltiyo mu diye merak ettim, sizin durum daha farklı sanırım , geçmiş olsun
sevda49 Ayb yapti tabi goturduk henuz kucuk oldugu icin bse yapamayiz ilerleyen yaslarinda kepce yapilacak denildi okadar 1000 de 1 cocukta oluyormus oda bze denk geldi acaba baska olan varmi diye merak etm
Ayb sevda49 merhaba tekrar evet çok nadir bir durumdur ilerleyen zamanlarda bir operasyonla halledilecektir çok geçmiş olsun. Sevgiler
sevda49 Sseval yok bizde kulak yolu gorunmuyor tmamen kapali kepce tamamen hic olusmamis yani kulak yok bzde😢