Selda03 Dün banyo yaptırırken bebeğimin aşı yerindeki kabuk düşmüştü aslında oraya dikkat de ediyordum. Sabah da baktım atleti kan olmuş aşı yeri kanamış. Bu durumu yaşayan oldu mu?
ikikizannesi Selda03 evet normal merak etmeyin bi sure kanar siser bnm uc cocugum var oglum 5 aylik sis ve kabuklu suan muhtemelen kabuk dusunce bizimde bi sure akinti ve kanama olur ellemeyin temiz tutun sorun olmaz
Selda03 ikikizannesi iltihap akar diyorlardı ancak kanama görünce endişelendim. Sizde de kanama oldu demi?
ikikizannesi Selda03 oldu evet bi sure uzerine bulasir bir iki aya geciyor merak etmeyin kendi sonecek kanamada normal akintida mikrop kaparsa cok siser zaten nohut gibi flan olmasi normal